Asysta techniczna to specjalny dział utworzony w naszej firmie na potrzeby klientów, którym zależy na szybkiej i fachowej pomocy w zakresie oprogramowania Comarch ERP Optima.
Nasi pracownicy są przygotowani do tego, aby odpowiadać na pytania merytoryczne oraz techniczne. Pomocą służą zarówno inżynierowie obsługi technicznej jak i konsultanci merytoryczni. Wszyscy z doskonałą znajomością programu Comarch ERP Optima. Nasi konsultanci dysponują wiedzą z zakresu informatyki, księgowości, kadr i płac oraz innych obszarów, które obejmuje swym działaniem oprogramowanie Optima.
Pomoc udzielana jest telefoniczne, poprzez połączenie zdalne lub wizytę serwisową na miejscu u klienta. W zależności od rodzaju zgłoszenia i jego pilności podejmowana jest decyzja o sposobie udzielenia pomocy.
Zgłoszenia wymagające pilnej interwencji i drobne zgłoszenia telefoniczne realizowane są natychmiast.
Co nas wyróżnia?
- doświadczony zespół konsultantów gotowych pomóc w najbardziej nietypowych problemach
- dedykowany konsultant lub grupa konsultantów dla każdego Klienta
- natychmiastowa pomoc telefoniczna przy drobnych zgłoszeniach
- kompleksowa opieka nad systemem od kwestii technicznych, związanych z administrowaniem systemem i bazami danych do kwestii merytorycznych związanych z obszarami takimi jak księgowość, finanse i kadry.
Co zyskujesz?
- gwarantowane godziny wsparcia – nasi konsultanci są zawsze dostępni
- natychmiastowa pomoc zdalna
- indywidualny opiekun
- terminowość i jakość wykonanych prac
Wartość Asysty Technicznej wynosi już od 170 zł netto za godzinę
Aby uzyskać szczegółową wycenę zadzwoń pod numer 22 300 12 24
Skontaktuj się z nami
W jaki sposób Asysta Techniczna przekłada się na zyski naszych klientów?
Posiadanie Asysty Technicznej w istotny sposób wpływa na wydajność i komfort pracy z systemem Comarch ERP Optima.
Najważniejsze korzyści płynące z posiadania z Asysty Technicznej to:
- dobrze sparametryzowany i serwisowany system to zmniejszenie nakładu pracy na powierzone zadanie (liczonego w rbh) możliwość zatrudnienia mniejszej ilości osób do wykonywania powtarzalnych czynności, które można zautomatyzować w systemie lepszy obieg informacji w firmie;
- brak tzw. czarnych dziur informacyjnych pracownicy nie tracą czasu na samodzielne poszukiwanie rozwiązań i mogą skoncentrować się na przydzielonych zadaniach
- pracownicy, którzy mają zapewnione wsparcie serwisowe nie porzucają zadań, których nie są w stanie rozwiązać
- dostępność Asysty Technicznej przekłada się na sprawne działanie firmy – problemy są rozwiązywane przez wykwalifikowanych specjalistów i nie nawarstwiają się
- poufność - Asysta Techniczna realizowana jest przez jednego zaufanego dostawcę, pracownicy nie poszukują rozwiązań poza oficjalną ścieżką postępowania
- bezpieczeństwo – prawidłowa polityka bezpieczeństwa jest w stanie zapewnić wysokie bezpieczeństwo wszystkich wprowadzonych danych
- gwarancja zgodności z przepisami dzięki bieżącym aktualizacjom systemu, o co dba Asysta Techniczna
Asysta techniczna