Najlepszy program dla firm
  • księgowość na różowo
  • Handel Zadzwoń
  • płace i kadry
  • optima raport idc

Szybko i wygodnie sprawdź cenę programu Comarch ERP Optima.

Zaznacz interesujące Cię moduły. Wycenę otrzymasz w ciągu kilku chwil.

Podpowiemy najkorzystniejszą cenowo i funkcjonalnie konfigurację. Uwzględnimy niezbędne dodatki i aktualne promocje. Jeśli wycena Ci się spodoba, skorzystasz! Jeśli nie, nie jesteś do niczego zobowiązany.

Wybierz kategorię

Sprzedaż i obsługa klienta

Nowoczesny i wygodny system do zarządzania sprzedażą, towarami i relacjami z kontrahentami. Dzięki swej elastyczności idealny dla każdej branży. Sprawdza się w firmach usługowych, serwisach i sklepach.

Moduł FAKTURY. Prosty i intuicyjny program do wystawiania paragonów, faktur sprzedaży, proform, faktur zaliczkowych oraz korygujących, w złotówkach i w walucie. Służy też do wprowadzania faktur zakupowych. Zapewnia szybki dostęp do informacji o kontrahentach – historia sprzedaży, cenniki, limity kredytowe, dane kontaktowe. Umożliwia przesyłanie faktur elektronicznych.

Moduł HANDEL. Łączy w sobie funkcje modułu FAKTURY i zarządzanie magazynem. Daje pełna informację o stanach magazynowych, umożliwia generowanie dokumentów handlowych, Tax Free, Intrastat, zamówień i rezerwacji, remanentów, prowadzenie wielu magazynów, rozchodowanie metodą FIFO, LIFO, AVCO, obsługę opakowań kaucjonowanych. Dzięki współpracy z aplikacją dla mobilnych handlowców Comarch ERP Mobile Sprzedaż sprawia, że skutecznie dotrzesz do nowych klientów w terenie.

Moduł HANDEL PLUS. Rozszerzenie funkcjonalności modułu HANDEL. Pozwala na wydawanie towaru z konkretnych dostaw i konkretnych egzemplarzy towaru, wprowadzenie opisów towarów w kilku językach. Zintegrowany ze sklepem internetowym Comarch ERP e-Sklep i aplikacją dla mobilnych handlowców Comarch ERP Mobile Sprzedaż. Zastosowane rozwiązania dają możliwość dotarcia do klientów zagranicznych.

Moduł DETAL. Dedykowane rozwiązanie dla sklepów stacjonarnych, punktów gastronomicznych i firm handlowych. Łatwa obsługa z ekranu dotykowego, współpraca z czytnikami kodów kreskowych i drukarkami fiskalnymi sprawiają, że szybko generujesz faktury i paragony, nie tworzą się kolejki, klienci są zadowoleni, a Ty zarabiasz.

Moduł dedykowany firmom świadczącym usługi serwisowe. Pozwala maksymalnie skrócić czas potrzebny na obsługę zleceń. Współpracuje z modułem FAKTURY w zakresie wystawiania faktur oraz z modułami HANDEL i HANDEL PLUS (wystawianie faktur i pobieranie/zwrot części z magazynu). Umożliwia wprowadzanie zleceń serwisowych do kalendarza, przydzielanie ich personelowi i kontrolę ich realizacji oraz rejestrowanie historii napraw.

Moduł wspomaga działanie firmy w zakresie relacji z klientami, planowania spotkań, rozmów telefonicznych, przydzielania zadań pracownikom, gromadzenia informacji. Umożliwia tworzenie ofert, mailing do klientów, rozsyłanie korespondencji (również seryjnie i cyklicznie) do klientów.

Zawiera wszystkie funkcje modułu CRM wzbogacone o automatyczną windykację należności. Moduł CRM PLUS pozwala na automatyczne wysyłanie wiadomości o przeterminowanych płatnościach, generowanie wezwań do zapłaty oraz blokowanie sprzedaży klientom z zaległościami płatniczymi.

Księgowość i kadry

Profesjonalne narządzie do prowadzenia księgowości oraz kadr i płac. Łączy w sobie intuicyjność obsługi, wygodę i bezpieczeństwo. Zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

Intuicyjny i nowoczesny system do prowadzenia pełnej księgowości. Umożliwia stworzenie wielopoziomowego planu kont, automatyczne księgowania w oparciu o schematy księgowe, prowadzenie ewidencji VAT na zasadach ogólnych lub metodą kasową, generowanie PIT-36, PIT-36L, CIT-8, generowanie zestawienia obrotów i sald za dowolny okres, automatycznych różnic kursowych i kompensat. Zawiera funkcjonalność budżetowania. Zintegrowany z modułami Środki Trwałe oraz Płace i Kadry, obsługuje e-Deklaracje.

Zawiera funkcje modułu Księga Handlowa wzbogacone o operacje walutowe takie jak zakładanie kont walutowych, schematy księgowe dla kont walutowych, przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz krajowej, generowanie przeszacowania walut.

Niezwykle przyjazny system do prowadzenia księgowości na podstawie księgi podatkowej lub ryczałtu. Pozwala na prowadzenie rejestrów VAT (metodą kasową i ogólną), ewidencji wynagrodzeń, ewidencji przebiegu pojazdu, generowanie deklaracji VAT-7, VAT-UE oraz podatkowych: PIT-36, PIT-36L, PIT-4R oraz PIT-28. Współpracuje z systemem e-Deklaracji. Oferuje wszelkie niezbędne funkcjonalności do prowadzenia księgowości w małej firmie. Zintegrowany z modułami: Faktury, Kadry oraz Środki Trwałe.

Program zapewnia pełną obsługę firmy w zakresie kadr i płac. Obsługuje zarówno umowy o pracę, jak i cywilnoprawne. Umożliwia przechowywanie szczegółowych informacji o pracowniku, historii zatrudnienia i naliczeń, rozliczanie wypłat z uwzględnieniem wymiaru czasu pracy, nieobecności, dodatków i akordów, definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności, tworzenie korekt do zaksięgowanych list płac, generowanie deklaracji dla PFRON oraz wydruków do DEK-II i DEK-I-0. Zintegrowany z programem Płatnik oraz z systemem e-Deklaracji. Obsługa nielimitowanej liczby pracowników.

Zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Kadry i Płace i dodatkowo rozliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy za granicą oraz tymczasowych, wieloetatowych, obsługę kas zapomogowo-pożyczkowych, potrąceń komorniczych, współpracę z czytnikami RCP. Zintegrowany z Comarch ERP e-Pracownik i Comarch ERP Mobile Flota. Obsługa nielimitowanej liczby pracowników.

Zapewnia automatyczne naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia. Uwzględnia różne metody amortyzacji (liniową, degresywną, jednorazową) w aspekcie bilansowym i podatkowym. Możliwość przeszacowania wartości środków trwałych, amortyzacji sezonowej oraz uwzględnianie ulg inwestycyjnych. Daje możliwość prowadzenia szczegółowej księgi inwentarzowej i przypisania osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały. Obsługa nielimitowanej ilości środków trwałych.

Nowoczesna Firma

Zestaw aplikacji wspomagających efektywność zarządzania w firmie. Mobilność, elastyczność, szybkość działania i redukcja kosztów to cechy, które doceniają nowocześni managerowie.

Intuicyjne narzędzie do tworzenia raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu Comarch ERP Optima. Dopasowany do specyfiki działalności małych i średnich firm. Moduł dostarcza informacji o wysokości sprzedaży, skuteczności uruchomienia nowych kanałów dystrybucji, poniesionych kosztach. Dostarcza potrzebne analizy w krótszym czasie i po niższych kosztach. Pozwala na weryfikację realizacji planów firmy, usprawnienie procesów decyzyjnych oraz większą trafność decyzji biznesowych.

Moduł pozwala na gromadzenie dokumentów w dowolnym formacie, ich grupowanie i opisywanie, tworzenie procedur obiegu dokumentów, definiowanie uprawnień dla użytkowników. Umożliwia przechowywanie kopii wystawionych faktur w formie elektronicznej.

Moduł stworzony z myślą o zdecydowanym usprawnieniu pracy biur rachunkowych. Umożliwia seryjne obliczanie, wydruk i wysyłkę deklaracji, tworzenie kopii bezpieczeństwa wielu baz danych jednocześnie oraz wykonywanie pracy dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.

Aplikacja przeznaczona jest dla pracowników i ich przełożonych. Najwygodniejszy sposób, by efektywnie zarządzać czasem pracy, urlopami oraz delegacjami. Umożliwia rejestrację czasu pracy, planowanie grafików, delegacji oraz szkoleń dla pracowników.

VPS

Serwer wirtualny VPS możesz wykorzystać do umieszczenia na nim programów Comarch, Płatnika, programów pocztowych i innych aplikacji. Obsługujemy również podpis elektroniczny oraz drukarki.

Idealny na start dla jednoosobowej firmy.
Parametry: procesor 2 vCPU, pamięć RAM 3 GB, przestrzeń dyskowa 50 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s.

Świetnie się sprawdzi w dwu - trzyosobowej firmie.
Parametry: procesor 2 vCPU, pamięć RAM 5 GB, przestrzeń dyskowa 100 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s.

Optymalny dla kilkuosobowych biur rachunkowych i kilkuosobowych firm.
Parametry: procesor 3 vCPU, pamięć RAM 6 GB, przestrzeń dyskowa 150 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s.

Idealny, gdy masz program Comarch ERP Optima i sklep internetowy.
Parametry: procesor 4 vCPU, pamięć RAM 8 GB, przestrzeń dyskowa 200 GB, system operacyjny Windows Serwer Standard, publiczny adres IP, karta sieciowa 100Mbit/s.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Rakowiecka 39/8 02-521 Warszawa