Najlepszy program dla firm
  • Rozwiązania dla biur
  • Handel Zadzwoń
  • optima raport idc
  • płace i kadry

 ASYSTA TECHNICZNA

Asysta techniczna to specjalny dział utworzony w naszej firmie na potrzeby klientów, którym zależy na szybkiej i fachowej pomocy w zakresie oprogramowania Comarch ERP Optima.

Nasi pracownicy są przygotowani do tego, aby odpowiadać na pytania merytoryczne oraz techniczne. Pomocą służą zarówno inżynierowie obsługi technicznej jak i konsultanci merytoryczni. Wszyscy z doskonałą znajomością programu Comarch ERP Optima. Nasi konsultanci dysponują wiedzą z zakresu informatyki, księgowości, kadr i płac oraz innych obszarów, które obejmuje swym działaniem oprogramowanie Optima.

Pomoc udzielana jest telefoniczne, poprzez połączenie zdalne lub wizytę serwisową na miejscu u klienta. W zależności od rodzaju zgłoszenia i jego pilności podejmowana jest decyzja o sposobie udzielenia pomocy.

Zgłoszenia wymagające pilnej interwencji i drobne zgłoszenia telefoniczne realizowane są natychmiast.

Co nas wyróżnia?

  • doświadczony zespół konsultantów gotowych pomóc w najbardziej nietypowych problemach
  • dedykowany konsultant lub grupa konsultantów dla każdego Klienta
  • natychmiastowa pomoc telefoniczna przy drobnych zgłoszeniach
  • kompleksowa opieka nad systemem od kwestii technicznych, związanych z administrowaniem systemem i bazami danych do kwestii merytorycznych związanych z obszarami takimi jak księgowość, finanse i kadry.

Co zyskujesz?

  • gwarantowane godziny wsparcia – nasi konsultanci są zawsze dostępni
  • natychmiastowa pomoc zdalna
  • indywidualny opiekun
  • terminowość i jakość wykonanych prac

Kontakt i wycena

Wartość Asysty Technicznej wynosi już od 95 zł netto za godzinę

Aby uzyskać szczegółową wycenę zadzwoń pod numer 22 300 12 24

Skontaktuj się z nami

Asysta Techniczna

W jaki sposób Asysta Techniczna przekłada się na zyski naszych klientów?

Posiadanie Asysty Technicznej w istotny sposób wpływa na wydajność i komfort pracy z systemem Comarch ERP Optima. Najważniejsze korzyści płynące z posiadania z Asysty Technicznej to:

  • dobrze sparametryzowany i serwisowany system to zmniejszenie nakładu pracy na powierzone zadanie (liczonego w rbh)
  • możliwość zatrudnienia mniejszej ilości osób do wykonywania powtarzalnych czynności, które można zautomatyzować w systemie
  • lepszy obieg informacji w firmie; brak tzw. czarnych dziur informacyjnych
  • pracownicy nie tracą czasu na samodzielne poszukiwanie rozwiązań i mogą skoncentrować się na przydzielonych zadaniach
  • pracownicy, którzy mają zapewnione wsparcie serwisowe nie porzucają zadań, których nie są w stanie rozwiązać
  • dostępność Asysty Technicznej przekłada się na sprawne działanie firmy – problemy są rozwiązywane przez wykwalifikowanych specjalistów i nie nawarstwiają się
  • poufność - Asysta Techniczna realizowana jest przez jednego zaufanego dostawcę, pracownicy nie poszukują rozwiązań poza oficjalną ścieżką postępowania
  • bezpieczeństwo – prawidłowa polityka bezpieczeństwa jest w stanie zapewnić wysokie bezpieczeństwo wszystkich wprowadzonych danych
  • gwarancja zgodności z przepisami dzięki bieżącym aktualizacjom systemu, o co dba Asysta Techniczna

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Rakowiecka 39/8 02-521 Warszawa