Comarch e-Sklep to nowoczesna platforma sklepu internetowego gwarantująca szybkie uruchomienie i prostotę prowadzenia sklepu. Comarch e-Sklep wyróżnia:
- zaufanie ponad 2200 firm handlowych w Polsce i Europie
- szybki rozwój aplikacji
- stale pojawiają się nowe moduły i funkcje
- dostęp do bezpłatnych aktualizacji
- liczne integracje, między innymi z Allegro, e-Bay, Paczkomatami, systemami płatności
- darmowe szablony
- bezpłatne wsparcie specjalistów Comarch przez 6 dni w tygodniu
- jedyny sklep internetowy w pełni zintegrowany z systemem ERP
Dzięki Comarch e-Sklep możesz uruchomić swój sklep internetowy lub rozszerzyć dotychczasową działalność o nowy kanał sprzedaży. Warto zainwestować w intuicyjny, dobrze zaprojektowany sklep internetowy od Comarch - największego polskiego producenta oprogramowania.
Skorzystaj z darmowej konsultacji na temat założenia e-Sklepu.
Zadzwoń pod numer 22 300 12 24
Sprawdź cenę e-Sklepu
Platforma e-Commerce od Comarch składa się z dwóch aplikacji:
- systemu Comarch ERP Optima dostępnego w chmurze lub stacjonarnie
- aplikacji Comarch e-Sklep dostępnej w chmurze
Rozwiązania te tworzą całość pozwalającą na obsługę całego procesu handlowego od stworzenia bazy towarów, wystawienia ich w e-sklepie poprzez sprzedaż, wysyłkę do klienta i wystawienie dokumentów sprzedażowych – faktury lub paragonu.
Po stronie systemu Comarch ERP Optima jest: zarządzanie bazą towarów i bazą klientów, zarządzanie stanami magazynowymi, procesowanie zamówień, logistyka – integracje z kurierami, Paczkomatami, Pocztą Polską etc., integracje z dostawcami, hurtowniami, bazami towarowymi.
Aplikacja e-Sklep to webowa końcówka, w której klienci przeglądają asortyment i składają zamówienia. Aplikacja e-Sklep składa się z dwóch obszarów: strony internetowej e-sklepu, która jest dostępna dla klientów, gdzie mogą oni przeglądać towary i dokonywać zakupów, oraz panelu administracyjnego dla sprzedawcy, w którym konfiguruje on ustawienia e-sklepu oraz prowadzi komunikację z klientami.
Złożone zamówienia przekazywane są do systemu Comarch ERP Optima, gdzie są dalej procesowane. Jeden sprzedawca może posiadać kilka sklepów internetowych zintegrowanych z jednym systemem ERP Optima. Każdy sklep, dzięki posiadaniu własnej bazy danych może zawierać osobną bazę towarową, treści, mieć inny wygląd. Wszystkie sklepy mogą być obsługiwane przez jeden centralny system zarządzający bazą towarów, kontrahentów, wysyłkami i dokumentami handlowymi.
E-Sklep Comarch zawiera gotowe integracje dostępne w standardzie. Dostępne są integracje z:
- Allegro, e-Bay, Amazonem,
- Paczkomatami Inpost oraz Trusted Shops,
- systemami płatności online (np. Przelewy24, PayPal),
- porównywarkami cen (np. Ceneo, Skąpiec),
- systemem Comarch ERP Optima
i wiele, wiele innych. Integracje są gotowe do użytku, o wszystkie szczegóły zadbał producent programu. Warto również pamiętać, że e-Sklep jest cały czas rozwijany. Skontaktuj się z naszym konsultantem i dowiedz się więcej.
Masz nasze wsparcie na każdym etapie tworzenia i korzystania z e-Sklepu. Do każdej licencji Comarch e-Sklep otrzymujesz darmową asystę techniczną producenta. Konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku oraz w soboty telefonicznie lub mailowo.
Dodatkowo Comarch ERP e-Sklep w chmurze lub na VPS jest w całości zainstalowany w nowoczesnym centrum danych. Gwarantuje to stałą kontrolę bezpieczeństwa oraz bieżącą opiekę wykwalifikowanych administratorów.
Założenie sklepu internetowego to dopiero pierwszy na drodze do dużych zysków ze sprzedaży internetowej. Przed początkującym
e-Sprzedawcą stoi szereg wyzwań, którym musi sprostać.
Dlatego powstał pakiet dodatków zawierający kupony zniżkowe oraz darmowe usługi specjalnie dla Klientów Comarch e-Sklep. Skontaktuj się z nami i dowiedz więcej na temat darmowych dodatków do Twojego e-Sklepu.
Wersja mobilna to dodatkowy interfejs, zaprojektowany z myślą o urządzeniach mobilnych takich jak smartfony czy tablety.
Klienci sklepów opartych o oprogramowanie Comarch ERP e-Sklep mogą dokonywać zakupów z dowolnego miejsca. Ty, jako administrator e-sklepu, możesz dopasować swój sklep do urządzeń mobilnych jednym kliknięciem myszki.
Sklep i aplikacja działają równolegle wykorzystując te same dane. Wszystkie operacje handlowe wykonane w aplikacji mobilnej zapisywane są w panelu administracyjnym sklepu i wyróżnione są w źródle jako ‘aplikacja mobilna’. Dzięki temu administrator sklepu może sprawdzić, ile zamówień zostało złożonych mobilnie oraz ilu użytkowników zarejestrowało się w aplikacji.