Najlepszy program dla firm

Szybko i wygodnie sprawdź cenę programu Comarch ERP Optima.

Zaznacz interesujące Cię moduły. Wycenę otrzymasz w ciągu kilku chwil.

Podpowiemy najkorzystniejszą cenowo i funkcjonalnie konfigurację. Uwzględnimy niezbędne dodatki i aktualne promocje. Jeśli wycena Ci się spodoba, skorzystasz! Jeśli nie, nie jesteś do niczego zobowiązany.

Wybierz kategorię

Sprzedaż i obsługa klienta

Nowoczesny i wygodny system do zarządzania sprzedażą, towarami i relacjami z kontrahentami. Dzięki swej elastyczności idealny dla każdej branży. Sprawdza się w firmach usługowych, serwisach i sklepach.

Moduł FAKTURY. Prosty i intuicyjny program do wystawiania paragonów, faktur sprzedaży, proform, faktur zaliczkowych oraz korygujących, w złotówkach i w walucie. Służy też do wprowadzania faktur zakupowych. Zapewnia szybki dostęp do informacji o kontrahentach – historia sprzedaży, cenniki, limity kredytowe, dane kontaktowe. Umożliwia przesyłanie faktur elektronicznych.

Moduł HANDEL. Łączy w sobie funkcje modułu FAKTURY i zarządzanie magazynem. Daje pełna informację o stanach magazynowych, umożliwia generowanie dokumentów handlowych, Tax Free, Intrastat, zamówień i rezerwacji, remanentów, prowadzenie wielu magazynów, rozchodowanie metodą FIFO, LIFO, AVCO, obsługę opakowań kaucjonowanych. Dzięki współpracy z aplikacją dla mobilnych handlowców Comarch ERP Mobile Sprzedaż sprawia, że skutecznie dotrzesz do nowych klientów w terenie.

Moduł HANDEL PLUS. Rozszerzenie funkcjonalności modułu HANDEL. Pozwala na wydawanie towaru z konkretnych dostaw i konkretnych egzemplarzy towaru, wprowadzenie opisów towarów w kilku językach. Zintegrowany ze sklepem internetowym Comarch ERP e-Sklep i aplikacją dla mobilnych handlowców Comarch ERP Mobile Sprzedaż. Zastosowane rozwiązania dają możliwość dotarcia do klientów zagranicznych.

Moduł DETAL. Dedykowane rozwiązanie dla sklepów stacjonarnych, punktów gastronomicznych i firm handlowych. Łatwa obsługa z ekranu dotykowego, współpraca z czytnikami kodów kreskowych i drukarkami fiskalnymi sprawiają, że szybko generujesz faktury i paragony, nie tworzą się kolejki, klienci są zadowoleni, a Ty zarabiasz.

Moduł dedykowany firmom świadczącym usługi serwisowe. Pozwala maksymalnie skrócić czas potrzebny na obsługę zleceń. Współpracuje z modułem FAKTURY w zakresie wystawiania faktur oraz z modułami HANDEL i HANDEL PLUS (wystawianie faktur i pobieranie/zwrot części z magazynu). Umożliwia wprowadzanie zleceń serwisowych do kalendarza, przydzielanie ich personelowi i kontrolę ich realizacji oraz rejestrowanie historii napraw.

Moduł wspomaga działanie firmy w zakresie relacji z klientami, planowania spotkań, rozmów telefonicznych, przydzielania zadań pracownikom, gromadzenia informacji. Umożliwia tworzenie ofert, mailing do klientów, rozsyłanie korespondencji (również seryjnie i cyklicznie) do klientów.

Zawiera wszystkie funkcje modułu CRM wzbogacone o automatyczną windykację należności. Moduł CRM PLUS pozwala na automatyczne wysyłanie wiadomości o przeterminowanych płatnościach, generowanie wezwań do zapłaty oraz blokowanie sprzedaży klientom z zaległościami płatniczymi.

Księgowość i kadry

Profesjonalne narządzie do prowadzenia księgowości oraz kadr i płac. Łączy w sobie intuicyjność obsługi, wygodę i bezpieczeństwo. Zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

Intuicyjny i nowoczesny system do prowadzenia pełnej księgowości. Umożliwia stworzenie wielopoziomowego planu kont, automatyczne księgowania w oparciu o schematy księgowe, prowadzenie ewidencji VAT na zasadach ogólnych lub metodą kasową, generowanie PIT-36, PIT-36L, CIT-8, generowanie zestawienia obrotów i sald za dowolny okres, automatycznych różnic kursowych i kompensat. Zawiera funkcjonalność budżetowania. Zintegrowany z modułami Środki Trwałe oraz Płace i Kadry, obsługuje e-Deklaracje.

Zawiera funkcje modułu Księga Handlowa wzbogacone o operacje walutowe takie jak zakładanie kont walutowych, schematy księgowe dla kont walutowych, przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz krajowej, generowanie przeszacowania walut.

Niezwykle przyjazny system do prowadzenia księgowości na podstawie księgi podatkowej lub ryczałtu. Pozwala na prowadzenie rejestrów VAT (metodą kasową i ogólną), ewidencji wynagrodzeń, ewidencji przebiegu pojazdu, generowanie deklaracji VAT-7, VAT-UE oraz podatkowych: PIT-36, PIT-36L, PIT-4R oraz PIT-28. Współpracuje z systemem e-Deklaracji. Oferuje wszelkie niezbędne funkcjonalności do prowadzenia księgowości w małej firmie. Zintegrowany z modułami: Faktury, Kadry oraz Środki Trwałe.

Program zapewnia pełną obsługę firmy w zakresie kadr i płac. Obsługuje zarówno umowy o pracę, jak i cywilnoprawne. Umożliwia przechowywanie szczegółowych informacji o pracowniku, historii zatrudnienia i naliczeń, rozliczanie wypłat z uwzględnieniem wymiaru czasu pracy, nieobecności, dodatków i akordów, definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności, tworzenie korekt do zaksięgowanych list płac, generowanie deklaracji dla PFRON oraz wydruków do DEK-II i DEK-I-0. Zintegrowany z programem Płatnik oraz z systemem e-Deklaracji. Obsługa nielimitowanej liczby pracowników.

Zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Kadry i Płace i dodatkowo rozliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy za granicą oraz tymczasowych, wieloetatowych, obsługę kas zapomogowo-pożyczkowych, potrąceń komorniczych, współpracę z czytnikami RCP. Zintegrowany z Comarch ERP e-Pracownik i Comarch ERP Mobile Flota. Obsługa nielimitowanej liczby pracowników.

Zapewnia automatyczne naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia. Uwzględnia różne metody amortyzacji (liniową, degresywną, jednorazową) w aspekcie bilansowym i podatkowym. Możliwość przeszacowania wartości środków trwałych, amortyzacji sezonowej oraz uwzględnianie ulg inwestycyjnych. Daje możliwość prowadzenia szczegółowej księgi inwentarzowej i przypisania osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały. Obsługa nielimitowanej ilości środków trwałych.

Nowoczesna Firma

Zestaw aplikacji wspomagających efektywność zarządzania w firmie. Mobilność, elastyczność, szybkość działania i redukcja kosztów to cechy, które doceniają nowocześni managerowie.

Intuicyjne narzędzie do tworzenia raportów i analiz na bazie informacji wprowadzonych do programu Comarch ERP Optima. Dopasowany do specyfiki działalności małych i średnich firm. Moduł dostarcza informacji o wysokości sprzedaży, skuteczności uruchomienia nowych kanałów dystrybucji, poniesionych kosztach. Dostarcza potrzebne analizy w krótszym czasie i po niższych kosztach. Pozwala na weryfikację realizacji planów firmy, usprawnienie procesów decyzyjnych oraz większą trafność decyzji biznesowych.

Moduł pozwala na gromadzenie dokumentów w dowolnym formacie, ich grupowanie i opisywanie, tworzenie procedur obiegu dokumentów, definiowanie uprawnień dla użytkowników. Umożliwia przechowywanie kopii wystawionych faktur w formie elektronicznej.

Moduł stworzony z myślą o zdecydowanym usprawnieniu pracy biur rachunkowych. Umożliwia seryjne obliczanie, wydruk i wysyłkę deklaracji, tworzenie kopii bezpieczeństwa wielu baz danych jednocześnie oraz wykonywanie pracy dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.

Aplikacja przeznaczona jest dla pracowników i ich przełożonych. Najwygodniejszy sposób, by efektywnie zarządzać czasem pracy, urlopami oraz delegacjami. Umożliwia rejestrację czasu pracy, planowanie grafików, delegacji oraz szkoleń dla pracowników.

e-Commerce

Nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego bezpośrednio zintegrowane z systemami: Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

e-Sklep Standard

e-Sklep Enterprise

e-Sklep B2B

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Rakowiecka 39/8 02-521 Warszawa