Najlepszy program dla firm
  • Rozwiązania dla biur
  • płace i kadry
  • Handel Zadzwoń

System rozpoznawania faktur SaldeoSMART

SaldeoSMART DLA COMARCH ERP OPTIMA

SaldeoSMART to innowacyjny program stworzony z myślą o ułatwieniu i przyśpieszeniu pracy biur rachunkowych, kancelarii doradców podatkowych i działów księgowych firm.

Aplikacja służy do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów, które następnie są importowane do modułu księgowego programu Comarch ERP Optima. Dodatkowo mamy możliwość korzystania z elektronicznego archiwum dokumentów dla biura i firmy.

Jak działa SaldeoSMART?

OCR STEP 1
Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego lub zeskanowane faktury papierowe dodajesz do aplikacji. SaldeoSMART dzieli plik na pojedyncze faktury i odczytuje z nich dane.
OCR STEP 2
Na ekranie widzimy rozpoznane przez program SaldeoSMART dane i podgląd dokumentu. Nadajemy dokumentowi kategorię zgodnie z naszymi zasadami księgowania w programie księgowym, z którego korzystamy.
OCR STEP 3
SaldeoSMART generuje plik z danymi do importu zgodny z Comarch ERP Optima. Można również przekazywać dane do Comarch ERP Optima bezplikowo. SaldeoSMART pozwala również na eksport pozycji faktury do pliku JPK (Jednolity Plik Kontrolny).
OCR STEP 4
Nadane wcześniej kategorie dokumentu sprawiają, że proces księgowania dokumentów w programie księgowym jest szybki i zgody ze zdefiniowanymi w firmie schematami księgowymi.

Dlaczego warto wybrać SaldeoSMART?

 

SaldeoSMART umożliwia szybszą i bardziej efektywną pracę. Dzięki programowi można wykonywać równolegle kilka czynności.

W czasie gdy SaldeoSMART skanuje faktury można równocześnie zajmować się innymi zadaniami na przykład przygotowaniem deklaracji lub korespondencją z klientem. Dodatkowo wprowadzanie dokumentów poprzez SaldeoSMART zajmuje mniej czasu, niż wprowadzanie ich ręcznie.

W ten sposób program zwiększa naszą efektywność i sprawia, że obsługa klienta zajmuje mniej czasu.

 

Dzięki SaldeoSMART wprowadzimy do programu księgowego więcej faktur w krótszym czasie. Zmniejszymy również ryzyko błędów mogących powstać, gdy faktury wpisujemy do systemu ręcznie.

Dodatkowo SaldeoSMART umożliwia również wprowadzanie wyciągów bankowych w formacie pdf.

 

 

Dzięki pracy na skanach unikamy czekania na wersje papierowe dokumentów.

Klienci mogą przesyłać nam dokumenty w formie plików pdf lub zdjęć (np. z telefonu) na bieżąco. Możemy je księgować w miarę, jak do nas napływają.

Unikamy dzięki temu spiętrzenia pracy w pewnych okresach.

 

 

Dzięki SaldeoSMART – aplikacji do automatycznego odczytywania dokumentów pracujemy szybciej i wydajniej. Jedna osoba jest w stanie wprowadzić do systemu znacząco więcej faktur, niż gdyby wprowadzała je ręcznie.

Dzięki aplikacji możemy obniżyć koszty związane z wprowadzaniem dokumentów, co w skali roku daje duże oszczędności.

 

Wraz z SaldeoSMART biuro rachunkowe oraz jego klienci zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Odnajdywanie potrzebnych informacji i dokumentów jest znacznie szybsze, gdy mamy dostęp do ich elektronicznych wersji.

Dodatkowo klienci sami mogą wyszukiwać interesujące ich dokumenty i nie muszą dzwonić do księgowej za każdym razem, gdy potrzebują uzyskać informację zawartą w dokumencie przekazanym do biura rachunkowego.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem nowoczesnych rozwiązań SaldeoSMART w Twoim biurze rachunkowym? Skontaktuj się z nami, aby dobrać pakiet idealnie dopasowany do potrzeb Twojej firmy.

 Zadzwoń 22 3001224  |  Napisz info@optima.sklep.pl

Poznaj wszystkie zalety SaldeoSMART dla biur rachunkowych

Prosty w obsłudze

program, który ułatwi Ci pracę i pozwoli pozyskać więcej klientów

Nowe technologie

działanie na różnych urządzeniach: komputery, tablety, komórki

Zintegrowany

pełna współpraca z systemem Comarch ERP Optima

Wszystkie funkcje

wszystko, czego potrzebujesz, aby usprawnić księgowanie dokumentów

Już ponad 60 tys. firm wybrało Comarch ERP Optima. Dołącz do nich już dziś!

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookies.

Autoryzowany partner Comarch w zakresie sprzedaży, wdrożeń i szkoleń oprogramowania Optima ERP - Lagarta sp z o.o. ul.Rakowiecka 39/8 02-521 Warszawa